“Комедю створено кнокомпанями “Бедлам Продакшн” (США), “Директоря Кно” (Украна), “Банесто Продакшн” (Канада) за пдтримки Укранського культурного фонду та Державного агентства Украни з питань кно. Кнотеатральний релз стрчки заплановано на 30 счня 2020 року”, – йдеться у повдомленн.
З Володимиром Марко спвзасновником Babylon’13. Продюсери: Марко Супрун, Володимир Тихий, гор Савиченко, Степан Бандера, Дмитро Кожема, Уляна Супрун (колишня голова МОЗ Украни). Вдколи ми запустили трейлери Наших Котикв на телебаченн, нас запитують – що ховаться за налпками? Приходьте в кно побачите За допомогою батчв ми проритезумо завдання та можемо прискорювати х обробку. А на боц бойовикв "воюють" зорян Михайло Кукуюк (франшиза "Свнгери"), а також абсолютно невпзнанний Дмитро Ярошенко ("Заборонений"). Як кажуть автори, вн досить "чорний" стосовно супротивника, "добрий" при опис укранських вйськових та ситуацй навколо них. На ветеранському показ один з вйськових сказав: Т, хто бачив вйну, нколи не будуть полткоректними. Фльм розповда про 2014 рк, розпал гбридно вйни Рос проти Украни. Под фльму розгортаються в 2014 роц, до початку гарячо фази гбридно вйни Рос проти Украни.
Ну що вам сказати? Ну так, комедя така соб. У Чернгов знмали сцену про “бойовикв” бля будвл донецько ОДА. “Цей фльм про кожного з нас для кожного. Блндаж коли Володимир почав ширшу творчу дяльнсть, то Марко долучався, щоби писати сценар, щоби допомогти з продакшеном. Тим, хто чутливо ставиться до чорного гумору не завжди натурально гри акторв – краще не ходити. Згодом з'явилася дея створити повнометражний фльм й Володимир Тихий написав сценарй для повнометражного художнього фльму у 2017—2018 роках. На вдверто смшних та дуже трагчних подях. Мачмонт тисне на педаль газу.
Бо цей укранський фльм ункальний в свому род. Прокатник фльму - компаня B&H film distribution. Так что иногда можно увидеть, как на экране проходят тени опоздавших на сеанс зрителей… прелесть. У картонц з намальованими бананами – консерви, консерваця. Так, не дуже мцний, кривенький з незагартованого металу. Принаймн так кажуть психологи. Внутршня назва проекту була Котики (або нндзя-котики, що виникають нзвдки, роблять добро та зникають). Це основна аудиторя цього фльму.
За другий вкенд прокату фльму збрав 2 млн грн, а його загальн касов збори складають майже 6,5 млн грн.