Режисерами проекту стали Ахтем Сейтаблав Джон Внн. Якщо перший вдомий по роботах "Хайтарма" (2012), "Кборги" (2017), то в актив другого нема вдомого кно.
Переконлив бо на шаблях та сокирах (як, щоправда, повсякчасна темрява заважала докладно розгледти). Вдало зображен кнн битви – до 70 вершникв у кадр. 1241 рк. Але все ж головна претензя до екранзац "Захара Беркута" не в тому, що написану Франком сторю боротьби вльного карпатського народу з монгольськими загарбниками перетворили на досить вторинний за голлвудськими мрками очевидно клшований сюжет. Це дм-фортеця, яка захища свох мешканцв.
Сцени, як залишаються з тобою ще деклька тижнв псля фльму. Разом з Ахтемом Сетаблавим в якост спврежисера над стрчкою працю Джон Внн. А вбрання (до реч, приголомшливо красиве) зачски жителв карпатсько Тухл були б цлком доречними на зйомках згаданого вже сералу "Вкнги". Ось ц сам голлвудськ стандарти Захара Беркута, бува, даються взнаки. Паралель напрошуться сама собою. Зрозумло, що окупити бюджет виробництва за рахунок прокату в Укран вн не зможе н за яких обставин, про це не може бути й мови, проте фльм збираються показувати за кордоном. Згадумо шкльний курс з укрансько лтератури. Цкава деталь: у монголв за фльмом головний символ – двоголовий орел. Захар Беркут на цьому тл вигляда нечувано добре.
Пощастило взяти у колекцонерв таких три пдвски, зняти з них форму й вдлити цю красу". нод фльм таки вириваться з тенет посередност: розмова Беркута Вовка перед битвою Максима Гарда; краса пейзажв; такий-сякий, але все-таки драматизм пд час фнального подинку… Трапляться, фльм жанрово спрацьову, ти ловиш себе на думц, що таки переживаш за геров, хочеш, щоб вони вивели односельцв з монгольського полону, або щоб Тугар Вовк заколов монгола-поганця. З цього моменту вс провдн рол в картин були вддан захдним акторам, а у Ахтема навть з'явився американський спврежисер – Джон Внн. До консультацй були залучен спецалсти з стор та музейн працвники. Що тут говорити, вн вже у мене в телефон. На показ фльму завтали бля 1500 гостей, серед яких були вдом митц, спваки та ведуч. 7 жовтня у Львов вдбувся допрем’рний показ: обрали наше мсто, тому що тут творив ван Франко, а також под повст вдбуваються на територ сучасно Льввщини.
“Так, у них був свй певний райдер, в цьому нчого незвичного нема. А що стосуться прац, безпосередньо втлення свого персонажа, я жодного разу не стикався з тим, щоб хтось з них не знав або, не дай Боже, свого тексту, або контексту того, що ми знмамо, або був не готовий фзично. Це завжди робочий гарний настрй. Це завжди знання того, де стоть камера, як працю свтло. Це дуже важлива складова профес актора. вона надзвичайно допомага режисеру, оператору, коли актор якимсь свом 25-м почуттям точно зна, як рухаться камера, з якою швидкстю, де саме зараз вн повинен перебувати. В нашй стрчц дуже багато так званих екшен-сцен, тому така спвпраця майже на рвн нтуц з камерою — це дуже важливо”, – пдкреслив Сетаблав.